| Den här fina tröjan fick vi på kursen som ville tävla. Tack Skövde hundskola! |
| Fint diplom för rallykurs steg 3 |
| Trött Brynolf vilar i Bellas famn. |
| Vackra snabba vinthundar |
| Vi träffade en del andra snyggingar också, det här är salukikillen Mir |
| Ellie kollar in loppet |
| Brynolf vill gärna springa han med |
| Sen blev det kallt och tråkigt,då är det skönt att vila i Linnéas famn |
| Bryn och Ellie värmer varandra |
| myys |
| Fina Mozart var också med |
| Himlen var så blå och jag hörde vårens första lärka! |
| Hej då, nu springer jag en sväng! |
| Min fina, fina Dacke! |
| Lita paus i springandet med godissök. |
| Busa busa! |
| Brynolf ställer upp sig fritt |
| Är jag snygg eller? |
| Dacke kommer alltid på inkallning (Brynolf är på väg långt där bakom) |