söndag 16 oktober 2011

Springa är livet!

Efter en vecka med mycket jobb och lite för lite tid för hundarna, blev det äntligen helg. Jag har gått låånga promenader i höstsolen och det har varit så skönt. Det finns nog inget som jag tycker är så vackert som springande lyckliga vinthundar. Många glada bilder blev det........

Dacke älskar att bli fotad

Jippi!


Brynolf är inte rädd för att bli smutsig

Brynolf flyger

Älskar att springa

Kom igen då!

Kompisar

Jag vill leka mer.....


Stackars Bella fick vara i koppel

Hej då!




LYCKA!


Vila i tre sekunder

Kolla, jag flyger!


Sen hade vi en lugn kväll.

Bella i favoritsoffan

Lilla Fröken Prick!

1 kommentar:

  1. Så underbart det ser ut! Brynolf ser verkligen hur lycklig ut som helst och jag förstår honom springa är ju livet för en vinthund!

    SvaraRadera