söndag 24 juni 2012

Jogging

Nu har jag sommarledigt fram till 13:e augusti, helt underbart! En del av ledigheten ska vi ägna åt att måla huset, men lite annat ska vi väl också hinna med.

Idag har jag och hundarna joggat i skogen. Jag ska anmäla mig till ett fem kilometerslopp i slutet av augusti och hundarna får vara mina coacher. Jag sprang tidigt i morse, så jag vågade inte släppa hundarna, då det vimlar av rådjur i skogen. Vi såg nog lite roliga ut, Dacke längst fram i kopplet, älskar att springa, Bella längst bak, såå tråkigt, och Brynolf vimsande lite hur som helst.

En ridtur har jag också hunnit med idag, så mycket målande har det inte blivit, men det regnar ju mest!
Sommaren är lång!

1 kommentar:

  1. Det är bra Lena jogga på.Det kommer att gå så bra med sådan draghjälp som du har.Lycka till.Marita

    SvaraRadera