tisdag 31 mars 2015

Älskade BRYN!

Det är nu en månad sedan Brynolf somnade för alltid. Min fina, fantastiska Brynolf! Det är tufft, oerhört tufft att förlora en så ung älskad familjemedlem.

 Samtidigt är jag så tacksam att jag fick lära känna denna underbara whippet, som har fått mig att älska whippets ännu mer!

Häromdagen tittade jag på bilder på Bryn, jag har massor av bilder! Mitt bland alla tårar började jag att skratta, knasiga Busolf och tanken slog mig att även om jag hade vetat hur kort och tufft hans liv skulle bli hade jag valt honom ändå!

Brynolf var en STOR personlighet och tillsammans med honom upptäckte jag lurecoursing och rallylydnad. TACK BRYNOLF för att du var den du var och att vi fick leva tillsammans under några år. Vi saknar dig och vi glömmer dig aldrig vår, fina, knasiga, kloka KOMPIS!



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar