måndag 21 februari 2011

Fortfarande vinter ....

Jag är sjukskriven ett tag till och jag tillbringar mesta tiden med att vila för att försöka få tillbaka lite ork. Hundarna är så viktiga för mig, de gör så att jag kommer ut fast det är kallt och ruggigt och jag mår alltid lite bättre efter en promenad.. Det är omöjligt att inte smittas av hundarnas energi och glädje över att få komma ut i skogen, de har täcken på sig och bryr sig inte om att det är kallt. Man kan inte annat än le åt Brynolf som sprudlar av livsglädje. Min lilla tröstevalp!

De håller mig också sällskap i soffan och det är värdefullt det med.

Snart kommer våren och då ...........


Morgonmys med Brynolf

Soffmys med Dacke

Gott med tuggben

Som ler och långhalm  :-)

Godissök i snön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar