lördag 12 februari 2011

Vinter igen!

Nu har vi fått mer snö, inte så jättemycket ungefär en decimeter. Vi gick vår lilla skogsrunda idag. Vi fick ju pulsa lite och oj vad Brynolf blev trött. Han har sovit hela eftermiddagen.
Solen sken och det var så ljust, precis vad jag behöver!


Det är så mycket roligare att komma på inkallning när man är två!



Klarblå himmel och mina fina hundar!



Det är så spännande i skogen.


Allt måste kollas in, men jag går inte lång från matte.


Min fina skogspromenad.


Liten som börjar bli stor


Nu går vi vidare.


Vi stannade och spanande på rådjuren på fältet, de syns som små prickar.
 

Dacke och Bella, nu är vi snart hemma igen.
 



Mitt trasselgäng


Skönt att vila i lillhusses famn framför brasan.

 




1 kommentar:

  1. Hundarna och promenader i solen är den bästa medicinen. Det ser verkligen härligt ut på bilderna, ni har fina promenadvägar där ni bor! Hoppas du känner dig bättre snart <3 Massor av stora kramar <3

    SvaraRadera