lördag 20 augusti 2011

Sommar

Vi har haft en underbar sommar, jag har verkligen laddat batterierna och hoppas på en skön höst!
Jag har hunnit med mina hundar lite extra, vi har spårat mycket och alla tre har gjort stora framsteg. Jag har också gått en rallylydnadskurs med Brynolf. Det är så roligt att träna med Brynolf han älskar det! Vi ska gå en fortsättningskurs i höst.

Jag har även ridit en del, det är så roligt! Jag har blivit riktigt fäst vid Klarissa, hon är en helmysig häst. Förra helgen var jag med Katarina och Trisse på dressyrtävling,de var så duktiga.

En av de sista veckorna på semestern var vi på semesterresa till lite släktingar, det blev besök i Norrköping, Nyköping och i Stockholm. Hundarna har varit med så klart, de är vana semesterfirare alla tre.

Så vackert! Femörehuvud utanför Oxelösund.   

Dacke hittade lite gräs att ligga på och njuter i solen.

Livsnjutargänget!

Här vilar vi medans husse och lillhusse åker vattenskidor vid Arlandasjön.

Fina dressyrhästen Trisse














3 kommentarer: