söndag 28 augusti 2011

Sommarvandring

Förra helgen var jag på en vandring i Öglunda tillsammans med fyra andra mattar och nio tjusiga hundar. Vi vandrade i fem timmar och jag kan lova att både mattar och hundar var trötta på kvällen!

En helt underbar eftermiddag!

En mycket varierad vandring, på grusväg, i kohagar och i skogen.

Underbara promenadstigar.

Vackra kor

Hela gänget (utom jag och mina tre)

Dacke passar på att vila när vi fikade.

Alla  är trötta


Caspar (Brynolfs stora idol)

Mitt fina gäng

Ellie hade ett sår på ryggen, så hon fick låna Linnéas jacka en stund för att slippa flugorna.

När vi fikade vilade alla hundar, utom Brynolf, men han la sig ner några sekunder och här är beviset på det!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt ni hade det.Alla ser ut att njuta i fulla drag.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar dag det ser ut ha varit! Härligt för hundar och mattar! Kramar

    SvaraRadera