söndag 19 februari 2012

Sportlov

Så är sportlovet snart slut. Det har varit skönt att vara ledig, jag har försökt att vara ute mycket fast i början av veckan var ju Brynolf tvungen att ta det lite lugnt, men de sista dagarna har vi varit ute och rört på oss lite mer. Jag har också passat på att rida och vi har varit ute på skogsturer med hästarna tre gånger den här veckan. Jag njuter så av att talgoxarna kvittrar, det känns verkligen att våren är på väg!

Brynolfs sår ser riktigt bra ut, han får ha t-shirt på sig ett tag till, men det läker fint. Hundarna och jag har varit inne på stadspromenad en gång under veckan, så nyttigt för mina lantisar och de blir så trötta, annars har vi gått här i vår skog. Besök av Linnéa och hennes två snyggingar har vi haft såklart, alltid lika skönt med lite promenadsällskap.

Snygg Mozart!

Trött Ellie!

Bästa promenadsällskapet


Flygolf!

Mattes älskade skrutt!

1 kommentar:

  1. Allitd lika härligt att vara hemma hos er & hundarna uppskattar de minst lika mycket som jag!

    SvaraRadera