söndag 11 augusti 2013

Sommaren går mot sitt slut

I morgon är det min sista lediga dag. Sommaren har varit lång och härlig men nu är det dags att komma in i vardagsrutiner igen. Jag hoppas att vi har sommar ett tag till och att hösten blir fin.

Vi har haft Roffe här en dryg vecka och det har varit så roligt. Han leker så fint med Brynolf och Yatzy, det är skönt att se att de kan leka fint med en liten kille. Sen blir det livligt ibland och jag har fått vara med och passa så att det inte blir för vilt. Sista dagen Roffe var här tog jag lite bilder på busarna, så kul att titta på dem när de leker.


En hel korg med leksaker har de



Först blir det lite dragkamp, Roffe kollar på

mera dragkamp...

sen lite spring

kul att springa med något i munnen

Roffe vill gärna vara med

Får jag vara med??

Ska bara döda den först!
Kom du bara!

lite osäkra ögon

tre på samma byte

de har så kul

Alla tre dricker samtidigt

Sen kan man alltid roa sig med att gräva

Kolla vad jag har hittat!

Bella tar det lugnt

Dacke med


Nu har Roffe åkt hem till sig, så nu får Brynolf och Yatzy leka själva!

1 kommentar:

  1. Ååå va söta de är tillsammans! Vilken rolig serie du satt ihop:)Kramar Nathalie och Roffe

    SvaraRadera