söndag 30 mars 2014

Lycka!

Jag har en salukivalp!! Hur detta gick till vet jag inte, men jag är lycklig och lilla Lycka som vi kallar henne är fullkomligt underbar på alla sätt och vis.

Jag samäger henne med kennel Gullmola och i stamtavlan heter hon Gullmola Black Diamond och är en svart och cremefärgad tik. Så underbart vacker!

Vi hämtade henne igår och det är konstigt hur fäst man kan bli vid en hund på bara ett dygn.

Lycka ska ställas ut så småningom, men nu ska vi jobba på att lära känna varandra och se till att Lycka fortsätter att vara den glada och trygga lukitjej som hon är idag.

Ett stort TACK till Gudrun och Alma som har gett mig det stora förtroendet att få ha Lycka hos mig!

Liten tjej i stor biabädd

SÖT!

Lycka i solig soffa

Så trött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar