fredag 13 maj 2011

Bengnagargänget

Jag köpte jättestora ben till mina raringar. Det blev ett väldigt gnagande och tre väldigt nöjda hundar.
Efter ett bra tag var Dacke nöjd, han var nog trött och lite frusen, han ville då ta in sitt ben. Han stod länge vid dörren och tjatade med benet i munnen. Jag hämtade en kasse för att lägga undan benen på glasverandan över natten. När jag räckte kassen till Dacke la han självmant ner sitt ben, han förstod direkt att jag skulle ta hand om benet. Han är så otroligt klok min lille gubbe!

Dacke och Bella har inga problem att ligga nära med sina ben, men Brynolf tyckte att det var säkrast att lägga sig en bit bort (smart liten grabb).

Gnaga, gnaga

Jag vill ta in benet och gömma det i sängen!
(det fick han inte)

2 kommentarer:

  1. Vilken fest!Dacke litar fullt o fast på dej.Han skulle gå i döden för dej.Men det visste du ju.Kram till alla.

    SvaraRadera