måndag 9 maj 2011

Utställningen i Lidköping

Igår var jag, Linnéa och i Lidköping för att ställa ut Brynolf i valpklass. Jag är ingen van utställare, men det är så skoj!
Brynolf var visserligen ensam i valpklassen, men han fick hederspris och väldigt fin kritik! Så nu har vi två fina rosetter på väggen, en BIR valp och ett hederspris.
Vi fick gå vidare till finalringen för att tävla om BIS-valp, det var jättemånga valpar, men där gick vi inte vidare. Brynolf var så duktig han är en riktig klippa, min fina lilla kille!






Sen var han så trött!
Nytt tjusigt halsband och koppel kunde jag ju inte låta bli att köpa till min guldklimp.


Här kommer hans fina kritik:

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till bra debut! Hoppas vi ses under sommaren!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kritik! Han är en riktig läckerbit! Hälsn från släktingen Tosca med matte Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vad duktiga ni är.Alla har ju börjat någon gång.Du blir snart van utställare.Toppen fin kritik.Kör hårt.Kram

    SvaraRadera