måndag 6 januari 2014

Nu är jullovet slut!




I dag är det sista dagen på julledigheten, känns som om jag har varit ledig länge, men jag vet att när jag kommer till jobbet i morgon kommer det att kännas som jag bara varit hemma en helg. Tur att jag har ett jobb som jag trivs med, någon jobbångest har jag inte.

Ledigheten har varit skön, jag har hunnit med att umgås med familjen, varit ute i skogen så gott som varje dag och tagit det riktigt lugnt. Hundarna och jag har promenerat en del, Yatzy och Brynolf har varit lösa mycket, under kontrollerade former. De är riktigt duktiga,  Brynolf är otroligt lydig och det känns som om Yatzy är på väg att bli det också. Vi har inte tränat så mycket, men lite tricksträning och balansträning ute har det blivit. De har också fått massage av Jessica, uppskattat som alltid!

Nu får vi börja med mörka kvällspromenader igen, men snart blir det ljusare på kvällarna igen.


Dacke har fått tag på just det benet som alla fyra vill ha och han är väldigt nöjd med sig själv!

Brynolf har fått en kong fylld med mjukost och har en något udda ätstil.

Yatzy och Lazze, så goa vänner!

Bella gillar också ben.

Måste ju bara visa Linnéas jukklapp, en tavla på hennes älsklingar som Ammi har gjort.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar