torsdag 4 november 2010

Brynolf 10 veckor

Idag fyllde Brynolf 10 veckor, vad han växer! När han kom till oss var han mycket mindre än katterna men nu är han nästan lika hög.
Vi har varit i skogen för första gången, väldigt uppskattat av den lille.
Det var full fart hela tiden, roligast var nog att springa efter Dacke.
Kottar och pinnar överallt,vad ska man välja?
Dacke och Bella fick leta godis och jag passade på att fota lite.
Jag har börjat att koppelträna, igår ville han inte alls, fick locka hela tiden, men idag gick det så bra. Det var nog för att han fick gå brevid Dacke. Brynolf avgudar Dacke, jag tror att det är hans stora idol. Dacke har börjat att tycka riktigt bra om Brynolf, idag lekte han med pinnar och kottar tillsammans med Brynolf.

På eftermiddagen var Brynolf helt slut, så då passade jag på att gå en långpromenad med de stora (det är så bra att ha en 11-åring hemma som kan passa den lille). Jag har inte hunnit med att gå de riktigt långa promenaderna med Dacke och Bella så det märktes att de njöt. Jag passade på att gömma korv på stenar och i träd, alltid lika roligt! Hittade ett kanonbra träd som Dacke kunde klättra upp på, han har en otrolig balans.

Här är lite bilder från dagens skogslek:




Jag hade den först!

Min älskling, så vacker!


 Bella undrar var alla tar vägen, hon vill inte alls bli fotad!
Brynolf på egna upptåg



Kan man vara sötare?



Kompisar


Hösthälsningar från Lena

2 kommentarer:

  1. Härligt att det går så bra! Vem ser inte upp till Dacke ;) Brynolf är verkligen en liten sötnos <3 Kramar

    SvaraRadera
  2. Jätte fina kort på alla tre! Brynolf är helt underbar! Kram Linnéa

    SvaraRadera