fredag 8 mars 2013

Rally igen!

Brynolf och jag går ju just nu på en kurs i rallylydnad med inriktning på tävling. Vi gick näst sista gången i onsdags, eftersom jag har varit sjuk har vi inte tränat så mycket mer än lite inomhus. Trots det så känner jag att vi har lärt oss mycket under dessa veckor. Jag på att ställa högre krav på Brynolf att han ska utföra momenten bättre, som tillexempel att hålla bättre positioner i både sitt ligg och stå. Stå som var ett litet problem förut går mycket bättre nu och han klarar av att bibehålla koncentrationen under längre stunder. Det känns som att det går framåt och nu är jag riktigt sugen på att komma ut och tävla.

Stadgeträning, just  här var inte Brynolf bäst i klassen!

Fast på detta är han nog bäst i klassen, koppla av mellan momenten

Fotograf till bilderna är Sara Brorsson på Hundskolan i Skövde.

1 kommentar:

  1. Är fotografen o Brynolf släkt ;-)?Tänkte på att dom har samma efternamn..... Han blir ju äldre o då kommer han att sopa banorna o ta hem alla vinster som finns.Kramar Marita

    SvaraRadera