söndag 7 april 2013

Små huliganer

Brynolf och Yatzy har så skoj ihop. Brynolf hade lugnat ner sig och blivit vuxen tyckte jag innan Yatzy flyttade hit. Det var då det!

Nu tror jag att han har blivit sju månader igen, det finns inte mycket vuxet i honom nu. I helgen har de busat på tomten hur mycket som helst. De har race runt huset i full fart och de har dragkamp med leksaker. Riktigt busiga är de också, som små huliganer, snor saker att leka med och bita sönder, terroriserar Villekatten och har vilda brottningsmatcher i soffan. Tur att det är vardag i morgon och dags att följa med husse på jobbet, då blir det stillaliggande i bilen och i personalrummet på hans jobb. Efter den här helgen behöver de nog lite vila!

Jag har skrattat så mycket åt dem i helgen och det är härligt för Brynolf med en busig kompis och Yatzy tycker så mycket om Brynolf. De vill bara vara ute hela tiden, jag får faktiskt ta in dem mellan varven för att de ska vila lite.

Vi har också gått promenader såklart, igår var vi i skogen och de är så duktiga båda två, kommer direkt när man ropar och har fin kontakt. Idag gick vi en kortare promenad i koppel, då jag kände att de faktiskt hade härjat så under dagen så de behövde ta det lite lugnt.

Tjusiga kan de faktiskt vara också och jag försökte mig på att ställa upp dem så att Roger kunde ta en bild.


Yatzy 7 månader

Brynolf 2,5 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar