torsdag 21 juli 2011

Linneas hundar

Linnea och hennes hundar var här idag, vi åkte ut i skogen och la spår som fick ligga i ca 4 timmar. Medans vi väntade på att spåren skulle ligga till sig passade vi på att fota lite. Idag kommer det bilder på Linneas vackra hundar.

Först ut är Mozart som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta!


Rör inte min kompis!

Vadå knähund?

Så fin kontakt med matte

Alldeles underbar!



Sitta kan jag också!

Jag älskar min matte!


Sen kommer Malte, som var familjens hund från början, men som flyttade med Linnea när hon flyttade hemifrån.

Maltemus


tittar på matte

Lille Malte, som alltid har tyckt att det där med mat  är överskattat, vad som än ligger i skålen.

Men en och annan godbit slinker ner ändå!


Sist ut är den vackra Irländska skönheten Ellie, vacker som få och en riktig knasboll!


Här är hon knasfian herself!

Busa med matte är toppen!

Hoppar hur högt som helst.

Skojigt!

Men jag kan vara vacker också!


Så uttrycksfull!

Snygg profil också


Bilder på mina egna godingar kommer en annan dag, kanske i morgon, vi får se!


1 kommentar:

  1. Sådana skönheter.Men har inte Ellie blivit lite grå om nosen? Men vackra är dom dina gullgrisar Linnea.

    SvaraRadera