söndag 29 september 2013

Whippetrally

Idag har det blivit mycket rally för mig och mina underbara whippetpojkar! Det var hundensdag på Arken Zoo idag och hundskolan hade rallyuppvisning utanför butiken. Jag var där med både Brynolf och Yatzy och vi fick köra en kul och lite fartig bana. Båda grabbarn var så duktiga, Brynolf är bara bäst, han älskar verkligen rally! Yatzy har blivit så duktig och kanske kan vi snart tävla.  Det gör mig så glad att jag har så duktiga whippets!

Jag passade också på att beställa rallyskylthållare av tassashop som var där och visade vad de säljer. En träningsloggbok fick det också bli, behöver strukturera upp träningarna lite mer.  

Några bilder kommer också, fotograf till dem är Sara Brorsson. 

Rallybanan


Yatzy går fot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar