onsdag 20 november 2013

Nya tag

Nu har jag bestämt mig för att vara positiv, inget blir bättre av att ses i svart.

Jag har så fina hundar och Brynolf mår ganska bra. Han är lite tröttare än vanligt och fryser lite mer, men i övrigt är han pigg. Han busar med Yatzy och är en väldigt positiv hund.

Jag får inte tävla, visst är det trist men vi tränar. Brynolf är så lättlärd och kul att jobba med, vi har tränat på fortsättningsskyltarna och nu har vi så smått börjat snegla på skyltarna i avancerad klass. Jag får se det som att jag lär mig massor och vi har kul!

Sen har jag ju min charmiga glada tokfia, min älskade gammelman och ett litet yrväder som jag hoppas kan tävla till våren. Livet är rätt skönt ändå!

1 kommentar:

  1. Dina hundar kan vara glada som har dig som matte :) / Jessica

    SvaraRadera