söndag 3 november 2013

Nyköping


Jag har varit lite dålig på att blogga på ett tag, men ibland är livet fullt av annat. Ska försöka komma ihåg lite av vad jag och hundarna har gjort de senaste veckorna. Förra helgen var jag i Nyköping för att hälsa på min mamma. Brynolf fick följa med, han har mått lite sämre och jag ville inte lämna honom hemma. Dessutom är det ett bra tillfälle att låta en hund få vara ifrån de andra hundarna lite. Vi hade en lugn helg med bara korta promenader, men jag passade på att hälsa på Camilla för att titta på hennes nya hund, en liten italiensk vinthund som heter Ozzy. En otroligt söt liten kille och jag blev riktigt imponerad av honom, helt klart en ras som jag ska kolla mer på.

Söte Ozzy
Fotograf Camilla Hellvard
Camillas blogg:  http://vinthundslycka.blogspot.se/


Brynolf och liten Ozzy
trött kille i min mammas fåtölj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar