måndag 13 juli 2015

En liten Blå

Impulsiv har jag alltid varit och hade man frågat mig för mindre än en månad sedan så skulle det bara vara tre hundar här hemma. Tankarna har dock funnits att jag vill ha en mer arbetsvillig hund så småningom (om några år).

Men.... Så dök han upp, en blå liten kille ursprungligen från Irland, men har varit i Sverige sen i början av april i en annan familj. Han hamnade här lite hastigt och lustigt och inte hade jag hjärta att han skulle flytta igen. Nervös och stressad var han, men jag såg att under den stressade ytan finns en hund som bara vill vara till lags.

SÅÅÅ nu har vi fyra hundar igen och jag har skaffat mig MASSOR av jobb i denna kille som kommer att behöva aktiveras rejält.

Blue som han heter är en colliemix, ser ut som en bordercollie och är vackert bluemerlefärgad.
Här kommer han:

Får jag stanna här?

Här kommer jag

Snygg profil

En hund som är lätt att tycka om!

1 kommentar: