måndag 13 juli 2015

Long time no seen

Det var länge sedan jag skrev sist, det har varit en kämpig vår rent känslomässigt. Saknar Brynolf så mycket!  Eftersom jag startade den här bloggen precis innan vi hämtade Brynolf så har det känts som hans blogg. Jag funderade ett tag på att lägga ner bloggen, men nu kör jag igen, det har ju handlat lika mycket om mina andra hundar.  Jag tycker att det är roligt att skriva, det blir min dagbok över hundlivet och om någon vill läsa så är det bara roligt.

Vad har hänt sen i maj då? Ja lite allt möjligt. Yatzy har fått ett godkänt resultat i rally och Lycka har löpt. Jag har ställt Yatzy på en tvådagarsutställning i Tvååker, det blev very good båda dagarna.

Jag har gått två kurser i vår avancerad klass i rally med Yatzy (egentligen var Brynolf anmäld). Yatzy klarade det jättebra och det var roligt att träna andra saker än bara nybörjarklass. Lycka blev anmäld till rallykurs men  började såklart att löpa så Yatzy fick hoppa in i hennes ställe.

Sen har vi såklart tränat massor hemma, spårat och gått massor av promenader. Det får nog räcka som summering av blogguppehållet. Här kommer några bilder på de finaste jag vet:



Yatzy spanar lite

Finaste killen!

Lycka hur vacker som helst!


Älskade Bella med sitt fina hjärta på sidan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar