måndag 21 mars 2011

Lek och bus

Det är häftigt att se hur olika Brynolf är mot Dacke och Bella. Han är väldigt förtjust i Dacke men har en otrolig respekt för honom. Dacke behöver bara titta på honom så lugnar han ner sig. Bella däremot terroriserar han och biter i benen. Han ger sig inte förrens hon säger till riktigt ordentligt, hon låter helt livsfarlig och det är inte alltid han lyssnar på det heller.

För det mesta är ändå Bella och Brynolf  riktiga lekkamrater. De är ofta full fart på dem, både ute och inne och de får gå ut om det blir för livligt inne. Många gånger har jag sett genom fönstret hur de springer och busar ute och jag tar kameran för att gå ut, men samma stund jag kommer ut slutar de leka och kommer fram till mig: Kommer DU? ska vi göra något skoj? ser de ut att säga. Igår var jag ute när de började springa och busa, så jag fick lite fartiga busbilder på mina busungar, oj vad de kan busa!


Nu tar jag dig!

Fullt ös


Springa är livet för en vinthund.

Det gäller att hänga med i svängarna och styra med svansen.

Kolla var Brynolf har bakbenen!

Flygande greyhound

Nu är de trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar