söndag 20 mars 2011

Solig söndag

Idag är det underbart väder och snön som föll häromdagen är på väg att smälta bort. Våren närmar sig med stormsteg!

Jag passade på att ta ut hundarna i kohagen för fotografering. Brynolf är så svår att fota, antingen står han med nosen i marken eller så springer han ur bild. Att få honom att sitta still så länge att man hinner ta ett bra foto är näst intill omöjligt. Jag fick några riktigt fina bilder på Dacke och en huvudbild på Bella som jag är riktigt nöjd med.

Jag måste ta mig i kragen och lära mig min kamera lite bättre, för det är verkligen kul att fota hundarna.


Nosen i marken på jakt efter godsaker




Springa fort, fort!



Fina, duktiga Brynolf!







 Bella spanar på rådjur


 Så fin!

Min fina!


Vad finns under snön?

Jag är bäst!

Full fart

Så duktig!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder på fina vovvar ;-)

    SvaraRadera
  2. Marita Lindroth21 mars 2011 kl. 08:29

    Verkligen superfina bilder på Bella o Dacke.Dom är lite av linsluser ser det ut som.Poserar så förtjusande så.Busgrabben Brynolf har annat i kikaren än att vara tjusig på bild.Lilla busen.Men vacker är han det kan man ju se.

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder! Älskar huvudbilden på Dacke!

    SvaraRadera