fredag 11 mars 2011

Vårkänslor

Idag skiner solen! Sen att det ska bli skitväder ikväll bryr jag mig inte om just nu. Vi har precis kommit hem från en härlig skogspromenad, välbehövligt eftersom vi inte kom ut alls igår. Idag hade vi sällskap av Ville också, även han har väl vårkänslor.

Jag gjorde en sökruta, första gången för Brynolf, men han är ju van att leta godis så det fattade han direkt.



Blå, blå underbar himmel!

Snart blir det vitsippor här, jag längtar!


Fint sällskap i skogen

Brynolf på äventyr



Här får vi vänta medans matte gör en sökruta.
Dacke söker först
Sedan var det Brynolfs tur
Det finns annat "godis" att leta efter än frolic.
Bella är lika koncentrerad som alltid.
På vägen hem gick vi på det gamla järnvägsspåret.
Bella har fått ett nytt halsband.
Dacke myser i en av hans favoritplatser, canvasburen.

2 kommentarer:

  1. Wow vilket snyggt halsband! Jag vill också ha men det ska inte stå Bella förstås! Så lite snö ni har kvar... avundsjuk! Din trio är så vacker, de verkligen hör ihop! Kramar

    SvaraRadera
  2. Marita Lindroth14 mars 2011 kl. 14:57

    Vad duktiga dom är.Är oxå avundsjuk att ni har så lite snö kvar.Men det går ju åt rätt håll.Super fint halsband Madam Bella fått.Kram

    SvaraRadera