onsdag 16 april 2014

Öppen träning på Tassa

I kväll har jag varit på öppen träning med Lycka, Brynolf och Yatzy.Bella fick vara hemma hos husse, där hon faktiskt trivs bäst! Jag gick rallybanor med Yatzy och Brynolf och Lycka fick mest gå och titta på alla hundar och människor.

Yatzy var riktigt duktig och ovanligt koncentrerad för att vara honom. Han älskar sitt kaninskinn och det är bra belöning som jag har bestämt mig för att jag bara använder vid rallyträning.

Brynolf  var lite övertaggad, men han var för hungrig, så jag vet varför.

Lycka var bara söt! Nästa gång ska jag se om jag kan träna lite med henne.

Jag gillar att åka iväg och träna samtidigt som andra, det blir bra störningar och då går vi banor, så kan jag träna på enskilda moment hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar