tisdag 1 april 2014

SkogsLycka!

Både igår och idag har jag gått ut med Lycka i skogen. Vi har inte långt till skogen och där har vi gått en liten sväng runt en skogsbacke.

Det blir lite koppelträning på väg till skogen och i skogen har hon fått springa lös och så har jag tränat på inkallning. Lycka tycker mycket om hundgodis, så hon fattade snabbt att hon får godis när hon kommer till mig. 

Hon är så söt när hon springer och hon blir så lycklig som bara en stollig vinthund kan bli. 

Nu ligger hon bredvid mig i soffan och sover så gott efter en dag med förutom skogsspring, lek med whipparna och strosande på tomten. 

Flygande saluki

vilar lite

Jag kommer!

Hej då!

höjdhopp

Lyckliga Lycka!

Hon kan vara stilla också!

Spännande skatter (älgskit)


Busig luki! 

När hon har sprungit av sig har hon tid att upptäcka skogens dofter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar