måndag 21 april 2014

Underbar påskledighet!

Så är påskledigheten slut, men jag har haft en underbar ledighet. Många mysiga hundaktiviteter och massor av tid har spenderats i trädgården.

Vi har ju tydligen fått hem en liten utbrytarkung, så vi har fått fixa till staketet på baksidan. Sen har vi röjt och krattat tomten och jag har fixat med växthuset. Hundarna har varit ute i stort sett hela dagarna och har busat, grävt, tuggat på pinnar och annat smarrigt. De har varit rejält trötta på kvällarna!

Jag har gått korta valppromenader med Lycka, inte för att hon behöver mer, men för att hon ska vara ute med bara mig och träna inkallning. De andra hundarna har fått lite längre promenader, fast senare på kvällen, det har varit för varmt att gå mitt på dagen. Helt otroligt i april!

Nu är det dags för jobb i morgon, men någon jobbångest har jag inte, trivs alldeles för bra på mitt jobb för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar