måndag 21 april 2014

Träning med Brynolf och Lycka!

I eftermiddag har jag varit i Rådene på träning hos Sara och Elin på Tassa AB 
Idag tog jag med mig Brynolf och Lycka. Det är alltid så trevligt att träna där, och idag var det extra mysigt med sol och härligt väder. 

Brynolf fick gå en bana med skyltar från lite olika klasser. Han är lite slarvig, men är glad och gör allt jag ber om. Vi ska träna på att stå, för det hade han"glömt" och backa ifrån mig, för det kan han inte. Så kul att träna med Brynolf och ett perfekt tillfälle att göra det på. Mattes duktiga guldkille!

Lycka var cool som vanligt, hon tittar på alla hundar och är väldigt nyfiken. Vi tränade på lite på kom och handtarget. Sen fick jag henne att sätta sig! Duktiga Lycka, min lilla superhund! 



Kan man vara finare?
Svar: NEJ!


Favoritsysselsättning






Lycka spanar på matte och Brynolf



Undrar vad de gör egentligen?

Lugna och fina vintisar


Fotograf till alla bilderna är Sara Brorsson som även var valpvakt när jag tränade med Bryn. Tack för hjälpen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar