torsdag 10 juli 2014

Lycka 7 månader!

I onsdags fyllde hon sju månader, vårt lilla yrväder!

Många tycker förmodligen att jag har för många hundar och att jag gör fel som har två unghundar samtidigt. Ja då får de tycka det!

Jag har ett fantastiskt hundgäng nu och jag njuter av dem alla fyra! Lycka är verkligen grädden på moset, hon är en fantastisk hund! Jag är så glad att en saluki flyttade hem till oss, för hon är verkligen en speciell liten tjej. Visst, ibland har jag dåligt samvete och visst ibland är det svårt att hinna med, men så är det nog för de flesta hundägare.

 Det är ju detta jag gör! Efter arbete och familj så är det bara hundarna som gäller, jag ser aldrig på tv och går aldrig ut. Hundarna betyder så mycket för mig att jag har svårt att se hur ett liv utan dem skulle se ut!

Detta är Lycka!
(fotograf NG Andersson)


1 kommentar:

  1. Jag blir alltid så glad när jag ser bilder på henne! Snacka om ett passande namn på henne :-)

    SvaraRadera